27. apr. 2026
27. mar. 2026
litt pirk, husk at vi bør bruke hele setninger, ikke "telegramstil", vi har ikke dårlig plass her :-)
m+22
ingen redigeringsforklaring
+5
Stigrp
litt pirk, husk at vi bør bruke hele setninger, ikke "telegramstil", vi har ikke dårlig plass her :-)
m16:42
+22
Emilhyttel
ingen redigeringsforklaring
07:52
+5